štvrtok 14. marca 2013

Karamelový bozk

Tak tento koláč som si narýchlo vymyslela počas 
varenia nedeľného obeda :)

Upečieme si klasickú kakaovú piškótu .

Odporúčam každému použiť svoj osvedčený recept 
na piškótové cesto . Ja už som vyskúšala veľa zaručene
najlepších receptov , ale takéto experimentovanie vždy
skončilo návratom k tomu môjmu .
(ale v prípade záujmu ho dopíšem)

Uvaríme si karamelový puding zo 4 dl mlieka .
Necháme vychladnúť .

Do 500 g  jemného tvarohu prisypeme
4 PL karamelového kapučína ,
mletý cukor podľa chuti , pridáme vychladnutý
puding a poriadne vymiešame .
(použila som jemný tvaroho Pilos z LIDLU)

Na piškótu natrieme kyslý džem - najlepšie ríbezľový ,
plnku a posypeme postrúhanou čokoládou .

Koláč treba nechať poriadne stuhnúť.
Ideálne je aspoň 3-4 hodiny v chladničke ...
... u nás sa to nepodarilo , po 2 hodinkách som už musela krájať ...
:)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára