utorok 5. februára 2013

Pizza


Toto cesto na pizzu som našla už dávnejšie na internete .
Vyskúšala som - a iné už skúšať ani nebudem :)
Robievam z neho aj cesnačky .

1 kvasnice
3,5 dl vody
1 PL kryštálového cukru
600 g hladkej múky
1 ČL soli
7 PL olivového oleja

Postup som už opisovala pri cesnačkách , takže sa nejdem opakovať .

Z tohto cesta mi vyjdu 2 okrúhle pizze a 1 na veľký plech .
Ak má niekto rád veľmi tenké cesto , dá sa z toho vyvaľkať
ešte jedna okrúhla .

Takto pripravené cesto potrieme pasírovanými paradajkami (nie kečupom) ,
 naplníme podľa chuti (šunkou , salámou , rôznymi druhmi syra)
a potrieme olivovým olejom ,
 v ktorom sme roztlačili niekoľko strúčikov cesnaku .
Potom môžeme posypať kukuricou , olivami , šampiňónmi 
a postrúhaným syrom .

Ale samozrejme - môžete si ju naplniť tým , čo máte radi ...
... a tie tým , čo som Vám tu "naordinovala"  :D

Pečieme vo vyhriatej rúre cca na 230°C asi 20-25 minút /alebo menej?/
(to je len taký hrubý odhad - vždy sa zabudnem !!! pozrieť 
ako dlho ju pečiem  a či je tam ozaj 230° ...)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára