štvrtok 21. februára 2013

Diviak na šampiňónoch a cibuli

Potrebujeme :

mäsko z diviaka
 (napr. karé alebo čo je k dispozícii :D ...)
šampiňóny
cibuľa
cesnak
čierne korenie
grilovacie korenie
soľ , olej
strúhanka
horčica
pivo

Nie je nutné použiť divinu , obyčajné bravčové je tiež super .

Mäso si narežeme na plátky . Môžeme vyklepať.
(Ja som nevyklepávala - chcela som riadne hrubé kusy ...)
Osolíme a okoreníme .
Potrieme horčicou a obalíme v strúhanke.


Nakrájame si šampiňóny , cibuľu a cesnak .
Množstvá zámerne nepíšem , pretože každý to rád inak :D

Polovicu navrstvíme na plech .
Môžeme trošku posoliť a posypať drvenou rascou .

Mäso opražíme z oboch strán na oleji ...

...  naukladáme na plech aj s výpekom 
a posypeme druhou polovicou
šampiňónov , cibuľky a cesnaku .

Podlejeme pivom - ja som použila nealkoholické
(iné sme nemali hi-hi).
Prvýkrát som použila asi len 2 dl , pretože som robila
malé množstvo , ale ďalší raz som to zaliala celým .

Zakryjeme alobalom a dáme dusiť do rúry na 200°C
asi na hodinu .
Potom odokryjeme a necháme ešte 10-15 minút zapiecť .

Je to fantastické k zemiakovej kaši .
Nepodarilo sa mi to odfotiť naservírované ...
:)))


Recept nie je môj , bola som inšpirovaná Adriankou .
Samozrejme - trošku som si ho upravila ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára