nedeľa 20. januára 2013

Zapekaný baklažán a cuketa

Potrebujeme :

baklažán , cuketu , cibuľu , cesnak
mletú červenú papriku
sušený mletý koriander
sójová omáčka (Alnatura)
soľ , olej
kuracie mäsko
petržlenovú vňať 
pór

Kuracie mäso a cibuľu nakrájame a krátko orestujeme .
Pridáme vydlabané vnútro baklažánu a cukety nakrájané
na kocky , dochutíme koreninami a chvíľku dusíme .
Touto zmesou naplníme cuketku aj baklažán ...
... posypeme nasekanou petržlenovou vňaťou a pórikom ...
... a bohato posypeme nastúhaným tvrdým syrom .

A šup s tým do vyhriatej rúry na 180°C cca na 20 minút .

2 komentáre:

  1. Veľmi pekný web a žiadny komentár, tak pridám. Tento rok sa nám urodila spústa baklažánov, podlhovastých i okrúhlych. Štyri najkrajšie som nakrájal na kolieska hrúbky 1 cm, nechal vysušiť v sušičke a odložil na "horšie časy" do plechovej krabice od detského mlieka. Je apríl, sušeným baklažánom nič nechýba, nie že by tie horšie časy už nastali, v mrazáku sa ešte stále neminuli mrazené, ale akosi nik nemá záujem experimentovať s tými mojimi sušenými. Nenapíšete nejaký jednoduchý návod ako ich spracovať a nevyhodiť? Sú úplne suché až sa lámu a ešte aj voňajú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Komentárov je málo , lebo tento blog je skôr taký môj osobný receptár .
      Ale počítadlo mi ukazuje , že ho používa aj kopec iných ľudí :)
      Netuším veru , čo s takým baklažánom (toto bola moja prvotina).
      Možno by som ho skúsila "šupnúť" do nejakého mäska , omáčky
      alebo skôr do šalátu (s kuracím mäsom) ...

      Odstrániť